Venskabsløbet på Al-Salahiyah Skolen

For mere information tryk på linket her:​

Giv bidrag​

​Eleverne på Al-Salahiyah Skolen glæder sig til at snøre løbeskoene og løbe penge ind til de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden, når vi fredag den 11/10/2019 kl. 09:00-12:00 afholder Venskabsløbet!

Forude venter en dag med sammenhold, motion og velgørenhed. Skolens elever vil løbe en rute på [indsæt rutens længde]. Jo flere runder, de løber, des flere penge samler vi ind til Red Barnets arbejde.

Eleverne løber penge ind på to måder: Ved hjælp af private sponsorer og ved hjælp af virksomhedssponsorer.

Som privat sponsor kan du støtte dit barn/barnebarn/nabos barn osv. ved at give et beløb for hver runde, eleven løber. Hver elev har et sponsorbevis, som du kan skrive dig på med X antal kroner pr. runde, eleven løber. Det samme kan du gøre som virksomhedssponsor, eller du kan fx støtte en klasse eller hele skolen for hver runde, eleverne samlet set løber, eller du kan støtte med et på forhånd fastsat beløb.

Efter Venskabsløbet indbetaler du beløbet til indsamlingen via denne side.

Vi håber på stor opbakning fra familier, venner og lokale virksomheder. Alle penge, der samles ind ved Venskabsløbet, går til Red Barnets arbejde for at redde, beskytte og styrke de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden.

Alle er velkomne til at komme og heppe på de løbeglade børn!

Med venlig hilsen Al-Salahiyah Skolen​

Vedr. Venskabsløbet på Al-Salahiyah Skolen fredag den 11/10/2019

Kære forældre

Det er jo sjovt og sundt at bevæge sig, og hvis man samtidig kan være med til at gøre en fælles indsats for at hjælpe børn, der har brug for det – ja, så er det ekstra sjovt!

Derfor deltager Al-Salahiyah Skolenfredag d. 11/10/2019 i Red Barnets venskabsløb 2019, og vi håber, at I som forældre vil bakke op.

Hvad går Venskabsløbet ud på?

Venskabsløbet har fokus på at styrke fællesskabet og trivslen mellem eleverne. Formålet er, at eleverne yder en fælles indsats, opnår følelsen af sammenhold, får bevæget sig – og samler penge ind til at hjælpe andre børn.

Nem indbetaling efter løbet

Når dit barn har løbet, regner I ud, hvor meget du som sponsor bidrager med, og går ind på :

Linket til din indsamling, som du har givet navnet overskriften Al-Salahiyah Skolen, finder du her: https://venskabsloebet.redbarnet.dk/2019/6-3569

og betaler beløbet via enten Dankort eller MobilePay. Når du har givet dit sponsorbidrag, kan du anerkende børnenes indsats ved at skrive en hilsen på siden.

Eleverne kæmper samlet om at samle flest muligt penge ind. Det betyder, at selvom hver enkelt elev bliver sponsoreret individuelt, så er fokus på det samlede resultat. Alle børn deltager – også børn, som ikke bliver sponsoreret hjemmefra.

Pengene, som eleverne løber ind via Venskabsløbet, går til Red Barnets arbejde for at redde, beskytte og styrke de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden.

Vi håber på din opbakning til en positiv og gavnlig oplevelse for dit barn og resten af skolen.

Venskabsløbet 2019​